Treceți la conținutul principal

chiorul a fost luat in vizor de catre mafia albaneza...

Euractiv: Un hacker sarb a fost la un pas sa produca un scandal diplomatic intre Romania si Albania. Acesta a reusit sa posteze un articol cu afirmatii ofensatoare la adresa albanezilor pe un site de presa italian spunand ca au fost facute de presedintele Basescu. Stirea falsa, preluata fara a fi verificata de catre presa din Albania, a determinat chemarea ambasadorului roman la Tirana pentru explicatii. Ulterior, site-ul televiziunii albaneze Ora News si website-ul italian au retras articolul. 

Ambasadorul Romaniei a respins ferm veridicitatea afirmatiilor respective si a precizat ca ne aflam in fata unei dezinformari menite sa afecteze traditionala relatie de prietenie dintre Romania si Albania.
Ambasadorul Romaniei a reafirmat pozitia de principiu a tarii noastre in dosarul Kosovo, subliniind ca aceasta este binecunoscuta tuturor aliatilor si partenerilor europeni si euro-atlantici. Pozitia Romaniei se bazeaza pe principiile fundamentale ale dreptului international.
Pe acest fond, MAE roman a comunicat in cursul zilei de 12 iulie ambasadorului Albaniei la Bucuresti ca este total inacceptabil faptul ca un ambasador roman a fost pus in pozitia de a da explicatii in urma unor informatii neverificate si provenind din surse neclare. Acest tip de abordare nu este in concordanta cu nivelul relatiei bilaterale si nici cu sustinerea constanta de catre Romania a aspiratiilor europene ale Albaniei, se arata intr-un comunicat de presa al MAE.
Istoricul disputeiIn cursul zilei de 12 iulie 2011, ora locala 12.30, pe site-ul televiziunii albaneze de stiri „Ora News”, a fost postat un articol in care sunt citate pretinse declaratii facute de Presedintele Romaniei pentru mass-media italiene, la un moment si in circumstante neprecizate in articol. Aceste informatii fusesera preluate de pe un website italian.
Pana la ora locala 15.00, alte posturi de televiziune au difuzat in cadrul buletinelor de stiri informatiile publicate de Ora News.
Aceste false afirmatii au fost ulterior preluate de mass-media electronice din Kosovo si au inceput sa fie difuzate inclusiv pe retele de socializare, capatand amploare.
Ulterior, Ora News si website-ul italian au retras articolul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paris Hilton sucks

Prezentatoarea show-ului de dimineata de la MSNBC care n-a vrut sa citeasca stirea despre Paris Hilton se numeste Mika Brzezinski si este - ati ghicit - fiica lui Zbigniew Brzezinski. O vedeti pe vreo fufa de la noi facand asa ceva? Macar in semn de protest fata de stirile cu Bheeekali...

Presa din Ungaria: "Banca lui Vladimir Putin se mută la Budapesta". România, printre acţionarii IIB

email   print 0     Autor:  Emil Neacşu 21 Feb 2019 - 14:16 Mutare strategică a preşedintelui rus, Vladimir Putin. Potrivit site-ului  Index.hu ,  International Investment Bank  îşi mută sediul general de la Moscova la Budapesta. Potrivit site-ului Băncii, România este printre acţionarii săi. Parlamentul Ungariei a dezbătut acordul internaţional care stabileşte noul sediu al băncii, acord care conţine o serie de detalii alarmante. Propunerea legislativă pentru introducerea unui nou acord internaţional cu Rusia în sistemul legal ungar conţine o serie de detalii neobişnuite, care acordă o serie de drepturi suplimentare pentru International Investment Bank (IIB), care este succesorul legal al Comecon şi al băncii fostei organizaţii economice sovietice. Documentul prevede că mare parte din costurile băncii - inclusiv remobilarea, chiria şi securitatea - să fie plătite de contribuabilii maghiari.  Presa ungară a subliniat că acordul menţionează o

links

https://www.nationalgeographic.com/culture/topics/reference/dramatic-history-prorogation-british-parliament/ https://foreignpolicy.com/2019/08/29/shutting-down-parliament-is-worse-than-a-coup-its-a-mistake/ https://time.com/5654052/moldova-drinking-problem/